Пропускане към основното съдържание

Подробни списъци за новородено

Здравейте читатели,
днешната тема отново е на бебешка вълна!
Но няма как, защото споделям с вас неща, които ме интересуват и вълнуват. А в момента света ми се върти около появата на първото ми дете и темите, които ме интересуват са все бебешки.👶

Днес реших да събера всички нужни списъци за появата на вашето бебче.
В интернет има много, но според мен не са пълни и актуални. За това реших да ви предложа моите списъци, с които се подготвих.

Направила съм ги под формата на снимки, за да може ако пожелаете да ги свалите лесно, без нуждата да преписвате всеки списък.

Започвам със списъка за болницата, за да тръгнем в правилния ред.


Следващият списък е с най- важните неща за вашето бебче, когато се приберете у дома.
Разделила съм го в най-удобните според мен категории и се надявам да ви бъде от полза.

               

Реших да направя и отделен списък за дрешките на бебчето, защото това си е една друга категория, която е голяма и заслужава своя отделен списък.


Последният списък, който ви съветвам сами да си съставите е "Списък за подаръци". Препоръчвам ви да го направите, за да улесните близки и приятели при избора на подарък за малкото човече.

Надявам се да съм полезна за бъдещите мами!
Ако снимките със списъците не са с добро качество, можете да ми пишете, за да ви ги изпратя!

Instagram: marinelastyle
facebook: Molly A. Chausheva
g-mail: marinelach00@gmail.com

Коментари

Популярни публикации от този блог

30 дневно предизвикателство, идвам!

Наскоро открих това предизвикателство съвсем случайно в интернет и ме заинтригува много. Реших, че ще бъде интересно и на вас, за това се впускам и предизвиквам себе си! През целият месец Март, всеки ден ще пускам по един пост по дадената тема за деня. Надявам се да Ви бъде интересно!

Идеи за подаръци -част 1

Идеи за подаръци Всеки от нас е имал момент, в който трябва да купи подарък на близък човек, но да не знае какво да подари. За това ще Ви представя варианти за моментите, в които сме изчерпани от към идеи за какъвто и да е било повод. Но искам да предупредя, че не всеки един от подаръците ще се хареса на всеки. За това идеите ще бъдат много разнообазни и вие сами трябва да откриете кой от тях се доближава до интересите и желанията на човека, за който подготвяте подаръка. Разделям темата на части, за да не стане прекалено дълга и отегчителна за вас. Подаръци за рожден ден. Започвам с тях, защото това е първият празник, за който всеки се сеща когато стане дума за подарък. Подаръци за новородени      В тази тема ще вмъкна и подаръците за новородените, защото мисля че е най-подходящо.        За тези малки и толкова нежни създания пазара предлага богат избор и идеи , изпълнени със символика. Аз лично съм симпатизант на такъв тип подаръци, защото в подаръка се крият много незаб